Millores a l’assegurança per a l’aviram de carn: un pas endavant gràcies a la nostra feina!

Des de Joves Agricultors i Ramaders de Catalunya (JARC) tenim bones notícies per als ramaders d’aviram de carn. Gràcies a la nostra tasca constant i rigorosa als grups de treball d’assegurances, hem aconseguit millores importants en la línia 406 de l’assegurança per a explotacions d’aviram de carn.

Aquestes millores entraran en vigor a partir de l’1 de juny, amb la renovació de les assegurances.

Què hem aconseguit?

✅ La salmonel·la passarà a ser indemnitzable.
✅ Els productors integrats també tindran cobertura en cas de sacrifici obligatori per declaració sanitària oficial — fins ara, només estaven coberts els productors independents i els integradors.

👉 I no ens aturem aquí. Aviat es publicarà la normativa dels ajuts per fomentar les assegurances agràries, on també hem aconseguit augmentar la subvenció per a l’assegurança de recollida i destrucció de cadàvers. Això suposarà una reducció directa dels costos per a ramaders professionals, explotacions agràries prioritàries i joves.

A JARC fem feina, no fum. Som una organització agrària de fets, no de paraules.

Seguim treballant cada dia per defensar els interessos del sector agrari professional.

Per a qualsevol aclariment, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres!

Categories