Des de Joves Agricultors i Ramaders de Catalunya (JARC) tenim bones notícies per als ramaders d’aviram de carn. Gràcies a la nostra tasca constant i rigorosa als grups de treball d’assegurances, hem aconseguit millores importants en la línia 406 de l’assegurança per a explotacions d’aviram de carn.
Aquestes millores entraran en vigor a partir de l’1 de juny, amb la renovació de les assegurances.
Què hem aconseguit?
✅ La salmonel·la passarà a ser indemnitzable.
✅ Els productors integrats també tindran cobertura en cas de sacrifici obligatori per declaració sanitària oficial — fins ara, només estaven coberts els productors independents i els integradors.
👉 I no ens aturem aquí. Aviat es publicarà la normativa dels ajuts per fomentar les assegurances agràries, on també hem aconseguit augmentar la subvenció per a l’assegurança de recollida i destrucció de cadàvers. Això suposarà una reducció directa dels costos per a ramaders professionals, explotacions agràries prioritàries i joves.
A JARC fem feina, no fum. Som una organització agrària de fets, no de paraules.
Seguim treballant cada dia per defensar els interessos del sector agrari professional.
Per a qualsevol aclariment, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres!